شما می خواهید مدیریت پیمانها یا قراردادها را در دست داشته باشید اما یک مسئله وجود دارد بدون داشتن نرم افزار قراردادها این کار دشوار است .
اکثر مدیران قراردادها علاقمند هستند از آخرین وضعیت قراردادها در حال اجرا و انعقاد مطلع باشند اما دست یابی به دادها همیشه زمان بر بوده و اکثر مواقع اطلاعات به روز نیست . ما در نرم افزار قراردادها با پردازش داده ها ضمن ارائه هشدار های لازم در خصوص برخی اطلاعات حساس و ارائه نمودارها و گزارش های متنوع با نرم افزار مدیریت قراردادها ، کنترل زمان ها و موعدهای مهم در قرارداد و ضمانتنامه ها را در دست خواهیم گرفت و مدیریت قرارداد را برای شما آسان خواهیم نمود.

نرم افزار مدیریت قراردادها
نرم افزار مدیریت قراردادها

با نرم افزار مدیریت قراردادها در مدیریت خود گردش کار ایجاد کنید و کنترل مدیریت قراردادها را در دست بگیرید.

  • امکان ثبت اطلاعات قرارداد
  • ایجاد گردش کار و اتوماسیون فعالیت ها
  • اطلاع از آخرین وضعیت قرارداد
  • امکان گروه بندی قراردادها براساس زمینه های فعالیت
  • امکان ثبت صورت وضعیت های قرارداد
  • امکان ثبت و مدیریت تمدیدها ، اصلاحیه ها ، افزایش و کاهش قرارداد
  • امکان ثبت تضامین قرارداد
  • امکان ثبت تحویل موقت ، قطعی و تحویل زمین
  • امکان ارائه گزارش های متنوع قرارداد ها
  • امکان مدیریت تاریخ و مبلغ به روز قرارداد
  • امکان آرشیو مکاتبات و مستندات قرارداد
نرم افزار مدیریت قراردادها
نرم افزار مدیریت قراردادها

بدون محدودیت کاربر

بدون نگرانی از فراموش کردن کارها

دسترسی از هر مکان

نرم افزار مدیریت قراردادها

برخی مشتریان نرم افزار مدیریت قراردادها

تابلوی افتخارات

20+سال سابقه
50+مشتری
1000+کاربر
100000+پیمانکار و تامین کننده

نظرات مشتریان پیمانه

میخواهید یک جلسه دموی رایگان نرم افزار مدیریت قراردادها را برای شما تنظیم کنیم؟

اجازه دهید در یک جلسه حضوری و یا غیرحضوری به شما نشان دهیم نرم افزار مدیریت قراردادها چگونه سبب افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها در سازمان شما خواهد شد.

پیمانه
پیمانه
نرم افزار مدیریت قراردادها

آیا آماده آسان شدن پاسخگویی به مدیران ارشد در خصوص قراردادهای سازمان هستید؟

1

تماس با مشاوران فروش

همدیگر را بشناسیم و مشخص کنیم با چه مشکلاتی روبرو هستیم تا ما یک پیشنهاد خاص به شما ارائه کنیم.

2

ارائه محصول و تجربه مشتریان قبلی

ما برای شما یک جلسه نمایش نرم افزار برنامه ریزی می کنیم تا با قابلیت های نرم افزار قراردادها و تجربیات سازمان های استفاده کننده از آن آشنا شوید.

3

ارائه پیشنهاد و خرید

بر اساس دریافت نیازمندیهای شما در جلسه، پیشنهاد مالی مشخص و شرح خدمات قرارداد را برایتان ارسال می کنیم و درنهایت قرارداد خرید نرم افزار منعقد می گردد.

نرم افزار مدیریت قراردادها به کارفرمایان کمک می کند تا با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعات از داده های با ارزش ، به وسیله نرم افزار قراردادها بتواند از ابتدای فرآیند انعقاد قرارداد تا پایان تحویل کالا و خدمات و خاتمه قرارداد ، مدیریت و کنترل تمامی اقدامات قرارداد را در اختیار گرفته و داده های فرآیند قرارداد را ثبت و پردازش نماید.
شما با استفاده از نرم افزار مدیریت قراردادها دیگر سررسید خاتمه قرارداد یا ضمانتنامه های قرارداد را فراموش نخواهید کرد و با بکارگیری نرم افزار قراردادها همیشه و در هر کجا می توانید آخرین وضعیت و اطلاعات قرارداد را در اختیار داشته باشید.

با پیمانه منابع مناسب انتخاب کنید

20 سال تجربه به روز رسانی و آموزش رایگان نرم افزار

سوالات متداول

سوالات متداول

برخی سوالات پرتکرار کاربران

1- ما قبلا هم نرم افزار های مشابه داشته ایم؟

باید به شما این اطمینان را بدهم که ما مدیریت قراردادهای شما را با استفاده از ابزار گردش کار فرآیند به یک اتوماسیون اطلاعاتی تبدیل خواهیم نمود که ثبت داده ها بصورت توزیع شده انجام پذیر باشد و کاربران شما با دستیابی آسان به داده ها مورد نیاز ، هر روز بیشتر علاقه مند به استفاده از نرم افزار قراردادها خواهند شد .

2- چگونه مطمئن شوم که نرم افزار قرارداد ها خوب و کاربردی است؟

شما با تماس با مشاوران فروش نرم افزار مدیریت قراردادها می توانید به لیست تماس مشتریان قبلی دسترسی پیدا کنید و با مذاکره مستقیم با مشتریان قبلی از کیفیت نرم افزار مدیریت قراردادها  مطمئن گردید . در ضمن در سایت ما نمونه هایی از رضایت نامه های مشتریان قبلی نرم افزار قرارداد ها در دسترس شما خواهد بود .

3- کار کردن با نرم افزار مدیریت قراردادها آسان است؟

استفاده از جدیدترین ابزارهای تولید در نرم افزار مدیریت قراردادها موجب گردیده است که سادگی در رابطه کاربری و سهولت دستیابی به اطلاعات و همچنین جلوگیری از ثبت داده های اشتباه به حداقل برسد . در ضمن تیم پشتیبانی ما نیز همیشه در دسترس شما خواهند بود و شما می توانید بصورت 24 ساعته از طریق سامانه ارتباط با مشتریان  نرم افزار قراردادها با کارشناسان پشتیبانی در ارتباط باشید.

4- آیا همه نیازهای من در نرم افزار مدیریت قراردادها در نظر گرفته شده است؟

باید به شما مژده دهم که ما امکان ویژه سازی نرم افزار مدیریت قراردادها را مطابق شرایط و نیازمندهای شما خواهیم داشت و قبلاً هم برای مشتریان قبلی چنین اقداماتی انجام شده است.

کاتالوگ نرم افزار

دریافت کاتالوگ و مشخصات نرم افزار مدیریت قراردادها

در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات کامل در خصوص نرم افزار مدیریت قراردادها ، دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زیر سیستم های این نرم افزار و یا مشاهده دموی نرم افزار مدیریت قراردادها ، لطفاً فرم روبرو را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز شما را ارسال نمایند.

    captcha * کد امنیتی